Известие

Collapse
No announcement yet.

Подробности около разни ремонти на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Дпф-а и егр-а са оперирани много отдавна, още с взимането Добре, благодаря ти колега! А във някой от форумните сервизи дали ще ми свършат тази работа?

    [QUOTE=mirchozo;1546686]Относно катализатора, режеш, махаш, софтуерно изключване на дпф и егр и бой.

    Comment


    • Дпф и катализатор са в един корпус, затова писах дпф.

      След турбото също има един "тумбак" дето някой му казват катализатор, всъщност е искрогасител. Ако са махнати както казваш, значи са пипнати и софтуерно, т.е. не ти трябва софтуерна намеса ако ще махаш искрогасителя.
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
        Дпф и катализатор са в един корпус, затова писах дпф.

        След турбото също има един "тумбак" дето някой му казват катализатор, всъщност е искрогасител. Ако са махнати както казваш, значи са пипнати и софтуерно, т.е. не ти трябва софтуерна намеса ако ще махаш искрогасителя.
        Тоя катализатор или искрогасител,както казваш,знам че не е добре да се маха заради турбото или ако се махне се преправя генерацията точно там. Поне така съм чул и чел.
        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

        Comment


        • Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
          Тоя катализатор или искрогасител,както казваш,знам че не е добре да се маха заради турбото или ако се махне се преправя генерацията точно там. Поне така съм чул и чел.
          За пръв път чувам че не било добре да се маха, може и така да е. Моя е изкормен, колата върви пушка вече 2г откакто е в мен и се кара всеки ден. Това че моя е така не е критерий де.
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
          Горе главата, нищо че е празна...

          Comment


          • Точно горе при турбото е! Софтоерно е правена след като махнах дпф-а и егр-а да. Значи сега отивам някъде и само го махат и няма да имам проблеми?

            Comment


            • Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
              За пръв път чувам че не било добре да се маха, може и така да е. Моя е изкормен, колата върви пушка вече 2г откакто е в мен и се кара всеки ден. Това че моя е така не е критерий де.
              Нали знаеш,мнения колко и каквито щеш в нета и форумите
              Факт е ,при теб няма проблем и това е показателно,че може и без него,но при пиложение, че нямаш и ДПФ.
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment


              • Е да, то затова се маха всичко. Иначе дпф се задръства много бързо. Тогава турбината може много бързо да приключи.
                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                Горе главата, нищо че е празна...

                Comment


                • Колеги, проблем. Багажника не иска да се отваря от дистанционното и плафона. Релето ве чува, че цъка под волана като натисна копчето, отзад при багажника също се чува лек звук( не типичния за отключване) и не иска да освободи багажника. Под задна лява седалка намерих едно въженце и почнах да го дърпам като мисля, че е за багажника, но и то не помръдва, а го дърпах бая силно. Задните седалки падат, ако има нещо в багажника да освободи,мога да вляза вътре
                  Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic

                  Comment


                  • Би трябвало с това въженце да се отвори, но не прекалявай с опъна да не го скъсаш и опъвай плавно.

                    Прекъснали са ти се жиците в багажника или развален механизъм за отключване, което е по-скъпия вариант.

                    Според мен са жиците и трябва да се запоят.
                    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                    Comment


                    • Ситуацията е доста комична Преди седмица свалях стоповете да си поиграя да ги затъмня с фолио и при монтирането им обратно изпуснах една от гайките вътре в багажника Домързя ме да я изкарам тогава и явно от лашкането по завоите е застанала точно на чопчето за отключване, като не позволява на механизма да отвори.. Свалих кората и механизма и видях гайката вътре. Изкарах гайката и вече всичко е тип топ
                      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic

                      Comment


                      • За колегите с прецакани механизми на стъклата:
                        https://www.ebay.co.uk/itm/ALFA-ROME...72.m2749.l2648
                        Купих си такива за двете задни.
                        Дойдоха от Полша за няколко дни, пускат и линк за проследяване на пратката.
                        Общо взето заспаха - просто сменяш старото с новото.

                        Няма да описвам в какво трагично състояние бяха старите елементи..
                        А рециклирането им е 90лв на стъкло...
                        Last edited by Quadriv; d.m.y г., 14:45.
                        Alfa 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

                        Comment


                        • Благодаря за споделянето.
                          Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                          Comment


                          • Аз си купих механизъм за предно ляво вместо да рециклирам старото и не съм доволен...когато стъклото пада при спирането така се удря долу че ми излиза чак прах от кората и разтриса цялата врата...предложиха ми 2 варианта по-евтин и по-скъп и взех по-скъпия, който беше от порядъка на 100 кинта и така...Тези може да са други, но аз смятам, че е по добре да рециклираш старите. Да не говорим, че не е същото, като оригиналното на визия

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Doctora88 Покажи съобщение
                              Аз си купих механизъм за предно ляво вместо да рециклирам старото и не съм доволен...когато стъклото пада при спирането така се удря долу че ми излиза чак прах от кората и разтриса цялата врата...предложиха ми 2 варианта по-евтин и по-скъп и взех по-скъпия, който беше от порядъка на 100 кинта и така...Тези може да са други, но аз смятам, че е по добре да рециклираш старите. Да не говорим, че не е същото, като оригиналното на визия
                              Моите и двете работят перфектно, жилата са точната дължина, качват се и се свалят плавно и колкото трябва.

                              Елементите може да са с различен цвят, но иначе е същото нещо. Държал съм го в ръцете си и не видях разлика от оригинала. Да не говорим, че оригиналните всъщност са си от кофти пластамаса, което е и причината да се чупят толкова масово. Жилата буквално се бяха врязали в ролките наполовина, като го видях, се зарадвах, че не съм я закарал да ми ги "рециклират"

                              Предполагам всичко, което са ти предлагали, както и това, което съм взел аз, е китайско, но с различни качества.
                              Предстои дългосрочния тест, но засега съм напълно удовлетворен.

                              П.С - А стъклото "обучено" ли ти е?
                              Last edited by Quadriv; d.m.y г., 17:21.
                              Alfa 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

                              Comment


                              • Моето работи от август миналата година и не е сдало багажа още, но е по-бавно от оригиналното на лявата врата. Пък моето е от интеркарс мисля, но най вероятно има най различни, може пък да са читави тия�� а какво имаш в предвид под "обучено"? Извинявай за глупавия въпрос��

                                ---------- Post added at 18:39 ---------- Previous post was at 18:29 ----------

                                Btw кокеги, дали може да ме осветлите малко относно "ЕТ-то" на джантите... Гледам едни джанти 17" с ЕТ 40 и се чудя много ли ще са навътре? Нали колкото по голямо е ЕТ толкова по навътре стоят? Примерно ЕТ ако е 35 по навън ли ще стоят отколкото 40? 🤔

                                Comment

                                Working...
                                X